.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
كسب عنوان صنعت سبز صنایع چوب وکاغذ مازندران در كشور

مديرعامل صنايع چوب و كاغذ مازندران با ارائه گزارشي اجمالي از وضعيت توليد اين شركت و رعايت مسائل زيست محيطي آن گفت: در سايه تلاش پرسنل و حمايت مسئولان، اين شركت موفق به كسب عنوان صنعت سبز در كشور، اخذ پروانه بهره‌برداري از سوي سازمان حفاظت از محيط زيست، گواهينامه بين‌المللي iso14001 در زيست محيطي و سيستم مديريت كيفيت آزمايشگاه شده است.

ابوالفضل روغني گلپايگاني افزود: امروزه حركت به سمت سيستم‌هاي مديريت براي ايجاد يك روند مناسب و كارآمد در راستاي بهبود در كارها و بهره‌وري بيشتر در جهان بسيار متداول و ضروري است.

به گزارش شمال نیوز، روغني گلپايگاني با اشاره به اين‌كه ايجاد سيستم‌هاي مديريت براي ارتقاي كيفيت در آينده‌اي نزديك يك الزام در بازار جهاني ميشود، خاطرنشان كرد: در اين ميان استانداردهاي تخصصي نقش بسزايي در تكامل سازمان‌ها و رقابت‌پذيري بيشتر آنها دارند.

وي ادامه داد: اين ديدگاه در چوب و كاغذ مازندران ايجاد شده كه منجر به استقرار و دريافت گواهينامه سيستم مديريت كيفيت آزمايشگاه شده است.

مدیرکل محیط زیست مازندران نیز در بازديد از شركت صنايع چوب و كاغذ مازندران و كارخانه كود آلي اين شركت از صنايع چوب و كاغذ مازندران به‌عنوان صنعتي سبز نام برد كه توانست تمام قواعد و اصول زيست محيطي را رعايت كند.

هرمز محمودی‌را با بيان اينكه بايد در مازندران جايگاه صنعت و محيط زيست را كنار هم مغتنم شمرد، خاطرنشان كرد: بايد با در نظر گرفتن تكنولوژي اين مناسبات را حل كرد.

مديركل محيط زيست مازندران تصريح كرد: با صنايع آلاينده‌اي كه به رعايت ضوابط زيست محيطي پايبند نباشند برخورد قانوني مي‌شود و در صورتي كه نسبت به رفع مشكلات آلايندگي خود سريعاً اقدام نكنند ادامه فعاليت اين صنايع را متوقف مي‌شود.

وي افزود: در چند سال اخير توجه صنايع مازندران به رعايت مسائل زيست محيطي رشد قابل توجهي داشته كه بايد تلاش كنيم تمام صنايع مستقر در مازندران دستورالعمل‌هاي محيط زيست را كه موجب ماندگاري بيشتر منابع طبيعي و زيستي مي‌شود، رعايت كنند و قطعاً صنايع چوب و كاغذ مازندران به‌عنوان صنعتي پيشرو در صدر اين رعايت‌مندي قرار دارد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.045 seconds.